سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین ضد آفتاب برای دور چشم چیست؟

ضد آفتاب دور چشم یکی از محصولات ضروری و واجب در روتین پوستی است. اکثر افراد ضد آفتاب صورتشان را به دور چشم هم می‌زنند که این کار اشتباه محض است!

ساختار و ویژگی‌های پوست دور چشم کاملا متفاوت از دیگر قسمت‌های صورت می‌باشد. پوست دور چشم شدیدا نازک و حساس است و به محصولاتی نیاز دارد که به طور تخصصی برای این ناحیه ساخته شده باشند. ترکیباتی که در ضد آفتاب صورت وجود دارند، برای ناحیه حساس دور چشم مناسب نیستند و به چشم‌ها آسیب می‌رسانند.

بنابراین طبق توصیه متخصصین پوست همه افراد علاوه بر ضد آفتاب صورت باید یک ضد آفتاب مخصوص برای دور چشم نیز داشته باشند. در ادامه می‌توانید با چندتا از بهترین ضد آفتاب ها برای دور چشم آشنا شوید:

 

ضد آفتاب دور چشم آیسول

ضد آفتاب دور چشم آیسول یک ضد آفتاب کاملا تخصصی و ضد حساسیت برای دور چشم است که می‌توانید روزانه از آن استفاده کنید. این ضد آفتاب دارای SPF30 و فیلترهای کاملا معدنی است که حساسیت در پوست ایجاد نمی‌کنند و قدرت محافظت بسیار خوبی در برابر آفتاب دارند.

ضد آفتاب آیسول به سرعت جذب می‌شود و پوست دور چشم را سفید نمی‌کند. این محصول فاقد پارابن، اسانس و هر نوع ماده محرک و حساسیت زا است و در عوض غنی شده با ترکیبات آنتی اکسیدان می‌باشد.

این ضد آفتاب به علت نداشتن رنگدانه برای آقایان نیز قابل استفاده است.

 

ضد آفتاب دور چشم رنگی آیسول

اگر طرفدار استفاده از ضد آفتاب‌‌های رنگی هستید، ضد آفتاب دور چشم رنگی آیسول برای شما کاملا مناسب است. این ضد آفتاب ویژگی‌های مشابه با نوع بی رنگ را دارد و علاوه بر آن، یک کانسیلر روزانه سبک با کاور لایت و طبیعی می‌باشد.

 

کرم ضد آفتاب دور چشم سان سیف

ضد آفتاب دور چشم سان سیف با SPF30 یک محصول چند کاره با خواص و ویژگی‌های متعدد است. این محصول به عنوان یک ضد آفتاب دور چشم از پوست حساس این ناحیه در برابر آفتاب محافظت می‌کند، خاصیت ضد تیرگی، ضد پف و ضد چروک دارد و از طرفی به علت داشتن رنگدانه بژ طبیعی، تیرگی زیر چشم‌ها در حد طبیعی کاور می‌کند.

این محصول در برابر آب، تعریق و آلودگی هوا مقاوم است و فاقد ترکیبات معطر و فیلترهای شیمیایی می‌باشد. از این رو حساسیتی در پوست ایجاد نمی‌کند و کاملا سازگار با ناحیه حساس دور چشم است.

توجه داشته باشید که خاصیت ضد تیرگی، ضد پف و ضد چروک این محصول در حد ملایم است و قرار نیست که تیرگی، پف و چروک‌های دور چشم را کاملا از بین ببرد. اگر هر یک از این مشکلات را در ناحیه دور چشم دارید، توصیه می‌شود مقالات پیشنهادی زیر را مطالعه کنید:

·       بهترین روش برای رفع سیاهی دور چشم

·      علت و روشهای درمان پف زیر چشم

·       درمان چروک دور چشم

 

ضد آفتاب دور چشم را از کجا بخریم؟

فروشگاه آرسس بیوتی ارائه دهنده بهترین ضد آفتاب‌های صورت و دور چشم از برترین برندهای دنیا همراه با مشاوره تخصصی است. شما می‌توانید انواع محصولات پوستی، آرایشی و مراقبت از مو را با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب از آرسس بیوتی تهیه کنید.