سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 5 کرم ضد آفتاب خوب ایرانی برای پوست چرب

 کرم ضد آفتاب جزء محصولاتی است که هر روز و به مقدار زیاد باید استفاده شود. به همین علت اکثر افراد به دنبال خرید ضد آفتاب از برندهای ایرانی با قیمت مناسب هستند.

در حال حاضر ضد آفتاب های ایرانی بسیار خوب و باکیفیتی در بازار وجود دارند که می‌توانند جایگزین ضد آفتاب های خارجی گران قیمت شوند. ما در ادامه این مطلب چندتا از بهترین و پرفروش ترین ضد آفتاب های ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم که همگی مناسب پوست مختلط و چرب هستند.

 

ضدآفتاب آنتی آکنه SPF50 درماتیپیک

ضد آفتاب آنتی آکنه درماتیپیک همانطور که از نامش پیداست، خاصیت ضد جوش دارد و مناسب پوست‌های چرب مستعد جوش است.

این ضد آفتاب با داشتن اس پی اف 50 و فیلترهای نوآورانه ارگانیک، به خوبی از پوست در برابر آفتاب محافظت می‌کند. در عین حال یک مکمل درمانی برای افرادی است که پوست چرب مستعد آکنه دارند و تحت درمان با محصولات ضدجوش هستند.

ضد آفتاب آنتی آکنه SPF50 درماتیپیک به علت نداشتن چربی، پوست را به هیچ عنوان چرب یا براق نمی‌کند و جلوه کاملا مات و پوشش سبکی روی پوست دارد. این ضد آفتاب را با حجم 40 میلی لیتر و قیمت مناسب می‌توانید از آرسس بیوتی تهیه کنید.

 

ضد آفتاب فلوئید مت SPF50 درماتیپیک

ضد آفتاب فلوئید مت درماتیپیک

ضد آفتاب فلوئید مت از دیگر ضدآفتاب‌های مناسب پوست چرب و مختلط است که بافت فلوئیدی سبک و زودجذبی دارد. این ضد آفتاب فاقد ترکیبات ضد جوش است اما در عوض ترکیبات موثری برای تنظیم ترشح چربی پوست دارد.

ضد آفتاب فلوئید مت درماتیپیک مانند دیگر ضد آفتاب‌های این برند، اس پی اف 50 و فیلترهای ضد UV قوی برای محافظت از پوست دارد.

این محصول بعد از جذب هیچ رد سفیدی از خود باقی نمی‌گذارد و جلوه نهایی نیمه مات و طبیعی روی پوست دارد. در برابر آب و تعریق مقاوم است و دارای حجم 40 میلی لیتر می‌باشد.

 

ضد آفتاب فیوژن بیوتی درما

ضد آفتاب فیوژن بیوتی درما

ضد آفتاب فیوژن بیوتی درما یک محصول بسیار سبک و کاملا فاقد چربی است که در کسری از ثانیه جذب پوست می‌شود. این ضد آفتاب به علت داشتن بافت بسیار سبک و مات کننده، یک گزینه مناسب برای آقایان و ورزشکارانی است که از ضد آفتاب‌های براق و چرب فراری هستند.

فرمولاسیون ضد آفتاب فیوژن کاملا بر پایه آب بوده و برای پوست‌های مستعد جوش نیز قابل استفاده است. این ضد آفتاب حجم 40 میلی لیتر و SPF50 دارد که SPF مورد تایید متخصصین پوست می‌باشد.

برای آشنایی با تفاوت بین SPF های مختلف پیشنهاد می‌شود این مقاله را مطالعه کنید: بهترین SPF ضد آفتاب چند است؟

 

ضد آفتاب آنتی آکنه بی رنگ اریکه

ضدآفتاب آنتی آکنه اریکه

ضد آفتاب آنتی آکنه بی رنگ اریکه با SPF50 یک محصول کاملا مناسب برای پوست‌های چرب مستعد جوش است. این ضد آفتاب نه تنها از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند، بلکه عوامل ایجاد کننده جوش مانند چربی اضافه و باکتری‌ها را نیز از بین می‌برد.

این ضد آفتاب بافت فلوئیدی فاقد چربی و مرطوب کننده‌ای دارد که به راحتی جذب پوست می‌شود و به تامین رطوبت مورد نیاز پوست کمک می‌کند. همچنین التهابات پوستی را تسکین داده و منافذ باز صورت را کاهش می‌دهد.

اگر به دنبال ضد آفتاب رنگی خوب برای پوست چرب هستید، می‌توانید از ضد آفتاب آنتی آکنه رنگی اریکه استفاده کنید که ویژگی‌های کاملا مشابه با نوع بی رنگ را دارد؛ با این تفاوت که به علت داشتن رنگدانه، نواقص پوست را در حد طبیعی کاور می‌کند.

هر دوی این ضد آفتاب‌ها حجم 50 میلی لیتر دارند و با قیمت مناسب در فروشگاه آرسس بیوتی موجود هستند.