سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه برندهایی بهترین کرم پودر برای آرایش عروس رو دارن؟

انتخاب بهترین کرم پودر برای گریم عروس یکی از سخت‌ترین کارهاست زیرا اگر به درستی انتخاب نشه، آرایش عروس رو به یک فاجعه بزرگ تبدیل می‌کنه!! برای جلوگیری از این اتفاق لازمه تا بهترین مارک کرم پودر برای گریم عروس رو بشناسین تا در خرید کرم پودر مناسب دچار اشتباه نشین.

اما قبل از اون بهتره با ویژگی‌های بهترین کرم پودر برای میکاپ عروس آشنا بشین:

 

بهترین کرم پودر برای گریم عروس محصولیست که:

  • پوشانندگی بالایی داشته باشه.
  • به خوبی روی پوست پخش بشه.
  • ظاهر طبیعی روی پوست داشته باشه و اصطلاحا نماسه!
  • موندگاری بالایی داشته باشه و روی پوست جا به جا نشه.
  • جلوه نهایی مات داشته باشه.
  • منافذ پوست رو در معرض دید قرار نده.
  •   برای عروس‌هایی که پوست مستعد جوش دارن، باعث ایجاد جوش نشه.

 

معرفی بهترین مارک کرم پودر برای گریم عروس:


کرم پودر دابل ور (Double-wear) همینطور که از اسمش معلومه، پوشانندگی بسیار بالایی داره و به همین علت یک کرم پودر خوب برای آرایش عروسه.

این کرم علاوه بر داشتن کاور بالا، مزایای دیگه‌ای هم داره؛ به عنوان مثال جلوه نهاییش کاملا ماته، موندگاری 24 ساعته داره، در برابر آب و تعریق مقاومه و SPF10 داره. این کرم پودر از همه نظر ایده‌آل برای میکاپ عروسه و برای انواع پوست هم قابل استفاده‌ست.

 

کرم پودر استودیو فیکس نمونه دیگه‌ای از بهترین کرم پودر برای عروسه زیرا پوشانندگی و موندگاری بالایی داره، به راحتی پخش میشه و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کنه.

جلوه نهایی این کرم روی پوست ماته و تا 6 ساعت از براق شدن پوست جلوگیری می‌کنه. همچنین خاصیت آبرسانی 8 ساعته داره.

کرم پودر استودیو فیکس به علت داشتن بافت فلوئیدی، خیلی راحت روی پوست پخش میشه و در منافذ و خطوط هم جمع نمیشه. در کل ظاهر طبیعی و بافت سبکی داره و یکی دیگه از مهم‌ترین مزیتاش، داشتن اس پی اف 15 هست.

برای انتخاب بین کرم پودر استی لادر و استودیو فیکس مک می‌تونین مقاله مقایسه کرم پودر مک با استی لادر رو مطالعه کنین. در این مقاله ویژگی‌های هر دو کرم پودر با هم مقایسه شدن و مطالعه‌اش بهتون کمک می‌کنه تا بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین.

 

کرم پودر نوبا مدل نوبامور یک کرم پودر کاملا گیاهی با پوشانندگی بالا، بافت سبک و جلوه نهایی مات و مخملیه و مناسب برای پوست‌های نرمال تا چربه.

برند نوبا این کرم پودر رو به اکسیر زیبایی تشبیه می‌کنه چون مدعیه که حتی چند قطره از این کرم می‌تونه نواقص صورت رو به خوبی بپوشونه و پوست رو صاف و یکدست بکنه.

کرم پودر نوبامور هیچ نوع ماده مضر و شیمیایی نداره و یک محصول کاملا گیاهی و مورد تایید متخصصین پوسته. این کرم موندگاری بالایی روی پوست داره و در برابر آب و تعریق هم مقاومه.

پس اگر به دنبال کرم پودر گیاهی با کاور بالا برای میکاپ عروس هستین، کرم پودر نوبا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

 

بهترین کرم پودر برای عروس رو از کجا می‌تونیم بخریم؟

برای خرید بهترین کرم پودر عروس می‌تونین فروشگاه آرسس بیوتی رو انتخاب کنین. همه محصولات معرفی شده بعلاوه محصولات آرایشی و پوستی از بهترین برندهای روز دنیا در آرسس بیوتی موجود هستن و با مناسب‌ترین قیمت و تضمین اصالت کالا در اختیار شما قرار می‌گیرن.